Procesijska skulptura Bogorodice
Privatna skulptura u vlasništvu Bjelovarske biskupije nepoznatog podrijetla i datacije, bila je vidljivo degradirana neprimjerenim intervencijama. Drvena polikromirana skulptura preslikom od nekoliko slojeva nije pratila izvornu polikromiju. Istraživanjima je utvrđeno da je izvornog oslika i pozlate ostalo u minimalnim količinama, nakon čega se u dogovoru s naručiocem odabrao princip reintegracije nedostajućih dijelova polikromije, te rekonstrukcije žezla u ruci Bogorodice. Budući da joj je namijenjena uporaba procesijske skulpture, samo konzervatorski pristup radovima nije bio primjenjiv. Naknadne intervencije bez likovne i povijesne vrijednosti uklonjene su kako bi rezbarija skulpture bila vidljivija. Nedostaci u sloju drvenog nosioca zakitani su piljevinskim kitom, dok su se veći dijelovi rezbarili u lipi. Nedostajuće žezlo također je izrezbareno u lipi, dok je sam oblik žezla dizajniran prema paralelnim primjerima procesijskih skulptura. Nedostajući dijelovi polikromije nadoknađeni su u skladu s izvornikom, te izvedeni u potpunosti reverzibilnim materijalima. Skulptura je nakon radova lakirana u više slojeva lakom s UV zaštitom.